Yavuz Hırsızlar

Fatih kemal Altaylı ile Nagihan Gür'ün TMSF çatısı altındaki sadakatsizlikleri evliliğimizin son yıllarına denk geliyor. O vakitler sadece Kemal değil kadın da evliymiş. Kemal'in evliliğimizin başından beri önüne gelenle düşüp kalkan, farklı fantaziler peşinde koşan, kurduğu çarpık ilişkilerle beni ve evladımı riske adan dengesiz biri olduğunu çok geç öğrendim. 2008'de ortaya çıkan vahim bir olay, aslında gerçeğe yeterince ışık tutuyordu. Ne var ki psikolog ablamın Kemal'i aklayan tutumu ve Kemal'in yalvar yakar inkâr edişleri evliliğimi sürdürme kararımda etkili olmuştu. Meğer hastalık derecesinde aldatma huyu, gizli kapaklı çarpık ilişkilere merakı hep varmış. Daha evliliğimizin ilk yıllarında yakın arkadaşımla ilişkiye girmiş bozuk bir karakter. O arkadaşımın***  da ilk evliliğindeki kötü sicili ortadayken ben gözümün önündekini göremedim. Ne olursa olsun konduramıyor insan. Valhasıl-ı kelam, sürekli aldatıldığım yalan bir evlilikte vitrin görevi gördüğümü öğrenmem, anlamam ve kabullenmem on beş yılıma mal oldu. Tüm gerçekler önüme döküldüğünde, ortak evladın hatırına olay çıkarmadan anlaşmalı bir protokolle tek celsede boşandım. Ocak 2014'te bize yürüme mesafesinde bir ev tuttu. İlk iki yıl oğlum için gayet güzel geçti. O vakitler henüz dokuz yaşlarındaydı. Hafta içi benimle kalıyor, hafta sonlarını da babasıyla dolu dolu geçiriyordu. İlk iki yıl ikimizden de mahrum kalmadı. Ta ki babası 2016 Nisan'ında Kartal Kentplus'a taşınana kadar. Aynı  yılın Ağustos ayında evlendiği avukat nagihan gür  sosyal ve siyasal güç ilişkilerini kullanarak beni hayatlarından TAMAMEN ekarte etmek için teyakkuza geçti. Sağ ve sol paramiliter çeteleri ve bu çetelere çalışan taşeron trolleri peşime taktı. O gün bugündür  bunların başıma açtığı işlerle mücadele ediyorum.

Yıllardır kurumsal ayağı olan itibarsızlaştırma saldırıları karşısında adeta bir savaş veriyorum

Yalanı, aldatmayı ve iftirayı  yaşam biçimi haline getiren bu çürümüş insan modellerinin başlattığı kurumsal destekli saldırılar kendi zihin haritalarını açık etmeye yetiyor. Kurdukları tezgahlarda her şeyi hukuki süresine kadar hesaplamışlar: Bknz - "Kocanın evden ayrıldığı ilk 4 ay içinde kadının koynuna adam sokmaya çalışmak". 

Evimde ya da dışarıda hikayesi önceden yazılmış şaibeli bir ölümle ortadan kaldırılmadıysam bunu başaramadıkları içindir. 

Haklı davama en büyük gölgeyi maalesef annem ve kardeşlerim düşürdü. Ailem, akrabalarım ve Alevi Kürt toplumu beni müdafaa edecekleri yerde bunların tuzağına düşerek aleyhimdeki iftiralarda rol aldı - Bknz

Oğlumun ve benim, bugüne kadar başımıza gelmiş ve bundan sonra gelebilecek her şeyden Yozgatlı Gür'ler ve Samsun Çarşambalı Altaylı'lar sorumludur.

(***) Yozgatlı Gür'ler ve Samsun Çarşambalı Altaylı'lar yetmiyormuş gibi bir de Adapazarı Boşnak Mafyası peşime takıldı. ODTÜ'den yakın arkadaşım Hülya'yla 2014'te aramızda geçen mesajlaşmanın Hülya'nın açık tablet ve bilgisayarından ev ahalisi tarafından da görüldüğünü öğrendim. Hülya'nın yine ODTÜ'den arkadaşımız olan eski eşi Mete'yi aldattığını hepsi biliyordu. Arkadaşımın sadakat sicili ortada olmasına rağmen Kemal'le ilgili mevzuda huzurları kaçtığı için tefe koydukları kişi ben oldum. En yakın arkadaşımız Faika'nın ise tüm bunları bilmesine rağmen benim lehime hareket etmediğini üzülerek öğrendim. 2014 yılında ilk darbeyi yakın çevremdekilerin vurmuş olması kişisel tarihçemdeki en büyük trajedidir. Başka isimler de var. Yıllarca aynı sıralarda dirsek çürüttüğümüz arkadaşlar bunlar. Haklı ve doğru taraf yerine, peşin hüküm ve önyargıyla ve üstelik benimle yüzleşmeksizin, yalanı ve iftirayı seçmeleri onların ayıbıdır.





Bu blogdaki popüler yayınlar

Son 5-6 yıldır elimi attığım her işin altından istisnasız çok pis kokular geliyor

Devletin en kilit kurumlarında Cemaat/hemşerilik/siyasi çıkar grupları

Reşit olmamış gençleri kullanan özel para-militer çeteler