Mahkemeler insanları itibarsızlaştırmak ve onurlarını kırmak için varlar

18 Mart, yani bugün, Anadolu 19. Aile mahkemesinde kişisel tarihçeme bir hezimet ve onurumun benim açımdan dandik bir gerekçeyle kırıldığı gün olarak geçti. Her şeyi usulüne göre yaptığımı zannetmiştim. Tek başıma bu kadarını yapabiliyorum. Öne sürülen gerekçeyi teknik açıdan anlayabilirim. Ancak mahkemenin aynı dosyaya giren "kayıt dışı çok yüksek geliri var" iftiralarında suç unsuru görmemesini hakaret sayıyorum. "Kayıt dışı çok yüksek gelirim olmadığı ortaya çıktığına göre dosyaya giren bu iddialar iftira suçu olarak mahkemenizi ilgilendirmiyor mu?" diye sordum, iki yıldır SED ve INTERPOL soruşturmalarını yaptıran Hakimin önerisi "git savcılığa başvur" oldu.

Beni "adliye koridorlarında süründürmeye ant içenlerin" eli gerçekten her yere uzanıyor.

Niçin avukat tutmadım? Çünkü hukuki olarak beni zora düşüren süreç referansla tutup parasını önden ödediğim avukat Rıza Yıldırım'a güvenmekle başladı. 2017'de velayet davasını açmaları 2014'teki anlaşmalı boşanma protokolünü yok sayan bir usulsüzlüktü. Ben bunu bilmiyor olabilirim. Avukat ve Anadolu 11.Aile mahkemesi hakimi bunu nasıl gör(e)medi. Velayet kararının seyrini etkileyecek olan adliye uzman raporunu okumadığını, oğlumun "annemle yaşamaktan memnunum" ifadelerinden bi haber olduğunu, hakimin gerçeği yansıtmayan tam aksi bir gerekçeyle verdiği velayet kararından sonra öğrendim.

Boşanma protokolünü delmelerini ve beni itibarsızlaştırmak için açtıkları dava bombardımanlarını manevi tazminatın gerekçesi olarak mahkemeye sunmuştum. "Usulüne uygun harç yatırılmamış olduğundan" işleme bile alınmadığını karar günü öğreniyorum. Mahkeme olarak harç konusunda tek bir uyarıda bulunulmuş olsaydı bu "usulsüzlük" kolayca giderilebilirdi. Her şey kitabına uyduruluyor. Ancak karşı tarafın lehine olunca.

Evet ortada bir usulsüzlük var. Ancak asıl olarak yargılamada usulsüzlük var. Yargının süreçlere bütüncül bakamamak gibi temel bir acziyeti var. Anneyi ve çocuğu merkeze koyması gereken Aile Mahkemelerinin üçüncü şahısların lehine yanlış kararlara imza atması var. AİLE MAHKEMELERİNİN USULSÜZLÜKLERİ YÜZÜNDEN oğlum uzaklaştırma almış bir kadınla üç buçuk yıldır aynı çatı altında aleyhimde ağır manipulasyonlara maruz kalarak benden izole yaşıyor.

İnsan onur ve haysiyetini ayaklar altına alınması Mahkemelerin Konusu Değilmiş.

Sistemin arzu ettiği "makbul Kürd" değilseniz ananızdan emdiğiniz sütü burnunuzdan getirirler.

Ekte bahse konu yargı süreçlerine ilişkin üç belge bulunmaktadır.








Bu blogdaki popüler yayınlar

Son 5-6 yıldır elimi attığım her işin altından istisnasız çok pis kokular geliyor

Devletin en kilit kurumlarında Cemaat/hemşerilik/siyasi çıkar grupları

Reşit olmamış gençleri kullanan özel para-militer çeteler