Paralel Devlet Yapılanmaları

Paralel yapılanma birileri için bitmiş olabilir, bizim için bitmedi 

Paravan tezgahlarda Emniyete ve Yargıya sızdırdıkları elemanlarla itibarsızlaştırmanın kurumsal ayağına çalışıyorlar: Bkzn "Devlet Kurumlarını Parmağında Oynatan Deepfake Çetesi"  

2017'deki dava süreçleriyle ilgili tebligat, imza, ifade verme gibi işlemler için, o güne kadar yolunu dahi bilmediğim mahalle karakoluna, Emniyete, Asayişe, Çocuk Şubeye, Adliyeye gidip gelmeye başladım. 2019'da oğlum Cem'in telefon ve internet güvenliği için talep ettiğim savcılık soruşturmasından bir netice çıkmayınca savcılığa giderek soruşturmanın akıbetini öğrenmek istedim. Aziz Nesin'lik hikayelere konu olacak süreçlere maruz kaldım. Savcı Seyit Ahmet Doğru ve Samed adındaki kalem memurunun hazırlayıp elden verdikleri dilekçeyle Maltepe Emniyet Müdürlüğü'ne yönlendirildim. Maltepe Emniyet Müdürlüğünde "Bu soruşturma askıda bekletilmiş" diyen memur tarafından yine aynı dilekçeyle Gülsuyu Şehit Saffet Okumuş Polis Merkezi'ne yönlendirildim [E-devlet çağında elden dilekçeyle dalga geçer gibi yaptıkları yönlendirmeler tam manasıyla kara mizahtı]. Beni haybeden oradan oraya dolaştırdılar. Gülsuyu'nda belgeyi bıraktığım memur konuyla ilgili soru sorunca ben de akran zorbalıklarını, çocuğuma ulaşamadığımı, savcılık soruşturması talep ettiğimi ancak soruşturmanın askıda bekletildiğini, Maltepe Emniyetten de sürecin hızlandırılması için dilekçeyi elden Gülsuyu Polis Merkezi'ne getirmemin söylendiğini, oğlumla ilgili yaşadığım süreci başladım anlatmaya. O da soruşturmayı daha önce Kartal'a yönlendirdiklerini, bekletme durumunun olmadığını ancak elden getirdiğim dilekçeyi ilgili yere yönlendireceklerini söyledi. Konuşmamız esnasında "ikna kabiliyetiniz çok güçlü" gibi anlam veremediğim birkaç tuhaf geri bildirimi oldu. O anda bunun üzerinde durmadım. Dilekçenin bir an evvel işleme konulması gerektiğini söyledim. Annelik kaygısıyla "Bu çocuklar neyin içindeyse bulup çıkarın lütfen" diyerek oradan ayrıldım. 

Bütün olanlara rağmen hâlâ devlet sorumluluğu ve saygınlığı bekleyen naif bir kişiliğim var...

ÜLKELERİN İSTİHBARAT TEŞKİLATLARINA SATILAN CASUS YAZILIMLAR, PARALEL DEVLET YAPILANMASINA ÇALIŞAN ORGANİZE ÇETELERİN ELİNE Mİ GEÇTİ? 

YOKSA POLİSİN SANAL DEVRİYE YETKİSİ BU ÇETELERİN EMNİYETTEKİ UZANTILARI TARAFINDAN KİŞİSEL HESAPLARDA MANİPULATİF BİLGİ VE BELGE ÜRETMEK İÇİN Mİ KULLANILIYOR?


Bu blogdaki popüler yayınlar

Son 5-6 yıldır elimi attığım her işin altından istisnasız çok pis kokular geliyor

Devletin en kilit kurumlarında Cemaat/hemşerilik/siyasi çıkar grupları

Reşit olmamış gençleri kullanan özel para-militer çeteler