Çocuk istismarcısı sapkın para-militer çeteler devletten daha güçlüymüş

Kadına ve çocuğa yönelik kurumsal destekli sistematik zorbalığın izleri

Bir yıllık kopuştan sonra oğlumu Şubat 2017'de 6284 sayılı yasa sayesinde tekrar yanıma alabilmiştim. Ancak bu defa bizi fiziki takibe alan, gittiğimiz yerlerde beni ve çocuğumu tedirgin eden insanlar peyda oldu (*). 

Oğlum, babasının eşine verilen altı aylık uzaklaştırmadan sonra hafta sonları tekrar gitmeye başladığı babasının evinden ağır ithamlarla dönmeye başladı. Bekledikleri tartışma yaşandığında oğlumu benden kopardılar. Bunu yapmaları için iki haftasonu yetti! 

Bize bu tezgahı kuran çocuk istismarcılarıyla ve onların devlet kurumlarındaki uzantılarıyla savaşıyorum. Yargıda ve Emniyette hatırı sayılır bir güce sahipler. Tezgahları çok boyutlu hazırlıyorlar. Oğlumu aleyhimdeki ağır ithamlarla doldurup gönderdiklerinde aramızda çıkacak tartışmaya şahitlik edecek kişi ve adresler bile önceden ayarlamışlar!

Babasının istismarcı eşi aleyhinde ikinci defa talep ettiğim ve yinelediğim tedbir başvurularım savcılıkta hiçbir karşılık bulmadı. Oğlumun sağlığı ve güvenliğiyle ilgili somut endişelerimi yazılı ve sözlü olarak aktardığım savcılık birimleri yaptığım başvuruları ve itirazları layıkıyla soruşturmadan KYOK kararlarıyla kapattı.

Babasının evinde ihmal edilen ve 7/24 kontrolsüz internetle bir başına bırakılan oğlum, 2017 Ekim'inden bu yana İstanbul Maltepe'de faaliyet yürüten paramiliter çete saldırılarına karşı savunmasız bırakıldı. Benden izole edildiği ilk günlerde oğlumun bana haber bile verilmeden götürüldüğü Yeditepe Üniversite Hastanesinin acildeki zehirlenme kaydı ve laboratuvar testleri benim tarafımdan resmi bir dava dosyasına girdikten kısa süre sonra hastanenin sistemden "birileri" tarafından silindi. Yargı ve Emniyet birimlerindeki uzantılarıyla çalışan ÇOCUK İSTİSMARCISI siber suç yapılanmasının YERELLERDEKİ adi çetelerle yürüttükleri saldırıların önüne geçemedim. Sözümü değersizleştirmek için sosyal ve fiziki çevremden cemaat/hemşerilik/siyasi çıkar ağlarına çalışan kişi ve adresleri aleyhimdeki sistematik kara propaganda faaliyeti için devreye koydular. Nitelikli iftira düzeneklerinde ve yalancı şahitliklerde aile boyu rolü olanlar var. Bu insanlar hiç utanmadan başları dik biçimde ortalıkta boy gösterebiliyorlar. Benim evladım ise çocukluğunun geçtiği eve iki yılda bir uğruyor.

(*) Fiziki takiple çocuğumu tedirgin eden bu insanlar kimdi?

1. Foto - Anadolu Adliyesi Uzman Psikologların olduğu koridorda oğlumu rahatsız eden kadın 

2017 Haziran'ında velayet davası için Anadolu 11.Aile mahkemesinin talebi üzerine Adliye psikolog görüşmesine gittik. Güvenliğin yanında beklemesi için tembihlediğim oğlumu görüşmeden çıktığımda tedirgin halde buldum. Henüz on iki yaşında olan oğlum, yanına gelen ve onunla konuşmaya çalışan bir kadının varlığından sıkılmış ve tedirgin olmuştu. Sabah saatiydi. Ben görüşmeye girerken, adliyeyi bilenler bilir, o upuzun dar koridorda güvenlik görevlisi dışında kimse yoktu. Güvenlik görevlisi de ortadan kaybolmuştu. Oğlum, kendisini tedirgin eden kadının fotoğrafını gizlice çekmiş (1.foto). Kadını ben de gördüm. Ancak oğlum yaşadığı tedirginliği adliye binasından çıktıktan sonra bana aktardı.

2. Foto - Erenköy Ortopedi Kliniğinde oğlumu rahatsız eden kadın 

Benzer bir olayı aynı günlerde Erenköy Ortopedi kliniğinde yaşadık. Ben sırada beklerken oğlum heyecanla yanıma gelerek bir kadının kendisine "annenin arkadaşıyım" dediğini söyledi. Kadını bana göstermek istedi. O kalabalıkta ne dediğini anlayamadığım için bana kızıp kadının fotoğrafını çekip gelmişti (2.Foto). Oğlumla gidip baktığımızda kadın ortada yoktu. Ekte sunduğum, benim arkadaşım olduğunu söyleyen ikinci fotoğraftaki kadını hayatımda hiç görmedim.

Ben yanındayken bile çocuğumu tedirgin etme cüreti gösteren bu karanlık insanlar onu benden adeta izole edildiği altı yıl boyunca kim bilir ne tür baskı ve tehditlere maruz bıraktılar

Oğlumu benden uzaklaştırdıklarında henüz 12 yaşında bir çocuktu. Aynı yıl içerisinde babasının avukat eşinin negatif telkinleriyle benimle bütün iletişim kanalları kesildi. Bu süre zarfında okul yönetimi ve rehberlik servisi (Bahçeşehir Dragos) iletişim çabalarıma gereken özeni göstermek yerine, beni okul sürecinden ekarte eden uygunsuz tavırlar sergiledi. Oğlum bu basiretsiz kişi ve kurumlar yüzünden aleyhimdeki ağır ithamların ve maruz kaldığı siber ve akran zorbalıklarının etkisiyle benden uzaklaştı.

YARGI SÜREÇLERİNDEKİ GARABET : YASALAR, AMACININ TAM AKSİ YÖNDE DEFALARCA SUİİSTİMAL EDİLEREK HAKLI VE MAĞDURU KRİMİNALİZE ETMEK, EVLADI İÇİN MÜCADELE VEREN BİR ANNEYİ MADDİ MANEVİ YILGINLIĞA UĞRATMAK İÇİN KULLANILDI.









Bu blogdaki popüler yayınlar

Son 5-6 yıldır elimi attığım her işin altından istisnasız çok pis kokular geliyor

Devletin en kilit kurumlarında Cemaat/hemşerilik/siyasi çıkar grupları

Reşit olmamış gençleri kullanan özel para-militer çeteler