Cem'in benimle konum paylaşımı yaptığı fark edilince birileri duruma müdahale etti

AİLE BAKANLIĞININ SAYFASINDA "EBEVEYNLERE YÖNELİK DİJİTAL REHBERLİK" BAŞLIĞI ALTINDA ANNE BABALAR BİLGİLENDİRİLİYOR

Ancak sorun şu ki istismarcı çeteler çocukları sadece oyun platformlarında veya sosyal ağlarda kendi etki alanlarına çekmekle yetinmiyorlar. Yerellerdeki adi çetelerin devreye girdiği düzeneklerde siber ve akran zorbalıklarının etkisi altında kalan çocukların ebeveynleriyle çatışma alanları artıyor. Aileden kopmalar başlıyor.
2017 Ekim'inden bu yana babasıyla yaşayan oğlum Cem'i google family link programına ikna edemedim. Ancak konum paylaşımı yapmayı kabul etti.
Benim telefonum uzun yıllardır paralel devlet yapılanmasına çalışan siber çetelerin saldırısı altında: Şifreler kırılıyor, dijital takip yapılıyor, manipulatif bilgi ve belgeler üretiliyor. Yıllardır sistematik biçimde bu saldırılara maruz kalıyorum.

Oğlumun dijtital güvenliği ve denetimini yapmaya hakkım var ancak onu birileri manipule eder ve yönlendirirse, başvurduğum savcılık birimi çocuk istismarcısı üçüncü şahısların paralelinde hareket ederse ben bir anne olarak bunu nasıl başarabilirim?

Cem'in konum paylaşımını iptal etmesi ona birileri tarafından telkin edildi. Yılların tecrübesiyle ve oğlumun iptal işlemiyle uğraşmayacağını bildiğim için bundan adım gibi eminim.
Çocuklar Liseli whatsapp gruplarına, Discord/Telegram/Snapchap gruplarına sızan siber çetelerin telkinleriyle hareket ediyorlar. Benim gibi süreçlerin farkında olan sosyal sorumluluğu yüksek kişileri itibarsızlaştırmak için bu tür platformlarda düğmeye basıyorlar.

Duygu ve düşünceleri manipule eden psiko-siber düzenekler var. Çocuğumu birileri etkiliyor ya da on iki yaşından beri bir şeylerin içine çekildi. Tehdit ve şantaja mı maruz kalıyor, ergenlik çağının zaafları üzerinden kandırılıyor mu bilmiyorum. Dört yıldır bunun mücadelesini veriyorum. Savcılık birimleri dahi organize çetelerin paralelinde hareket ediyor: Oğlumun sağlığı ve güvenliği için 2019 yılında yaptığım iki soruşturma başvurum ve bir itirazım kyok kararlarıyla berhava edildi.

Tarih: 15 Şubat 2021 Pazartesi - Yılda en fazla iki defa telefon engelini açan oğlum 13 Şubat'ta arayıp babasıyla tartıştığını gidip onu almamı istediğini söyledi. Pandemi yasakları olduğu bir zamandı ve gece geç saatlerdi. Ertesi günü geldi. Yüzünü bile yılda bir defa gördüğüm oğlum bir gün sonra bir arkadaşıyla buluşacağını söyledi. İlk telefonda babasının o arkadaşına gitmeye izin vermediği için tartıştığını söylemişti. Benim yanımdan çıkıp o kişiyle buluşacaktı. Aramızda geçen tartışma tam da bu konudaydı. Kiminle buluşacağını bilmiyordum. Sorduğumda ikidir kendi adını ve soyadını söylüyordu. Gideceği kişiyle isim benzerliği varmış. Tuhaflığı fark edince toparlamaya çalıştı.* Tedirgin oldum. Gizlice görüşüp konuştuğu kişileri öğrenmek için telefonu elinden çekip almak zorunda kaldım. Telefon kilidini açmaya çalıştım ama mümkün olmadı. Sakladığı her ne ise çok öfkelendi ve kapıya tekme vurup kırdı. Nuvo Dragos'ta gittiği ev kimin evidir, buluştuğu kişi kimdir, hiçbir fikrim yoktu. Babasına da ulaşamıyordum. O akşam 155'i arayıp destek istedim. Ailem yanımda olmadığı için başka çare bulamadım. Eve gelen polislere somut kaygımı aktardım. Telefonu onların incelemesini rica ettim. Ancak buna yetkileri yoktu. Benim endişemi ve kapının halini görünce oğlumun babasını arama gereği duydular ve "Gelin oğlunuzu alın buradan" dediler.

Çocuğumu birileri kumanda ediyor. On iki yaşından beri bir şeylerin içine çekildi. Uyuşturucu mu veriyorlar, istismar mı ediyorlar, neyle kandırıyorlar bilmiyorum. Dört yıldır bunun mücadelesini veriyorum. Burada son yıllarda çok acayip işler dönüyor. Binadaki TRABZONLU Hülya'nın kızlarının sitede dolaştırdığı, oğluma neredeyse ikizi kadar benzeyen çocuk kimdi? Bu çocuklar kimler tarafından kumanda ediliyor? Aile Mahkemesinde Adliye Uzman Raporunda oğlumun "annemle kalmak istiyorum" ifadelerini görmeyen mahkemenin Hakimi acaba oğlum diye bu çocukla mı görüştürüldü? Kuruma sızmış istismar çetesi mahkemeyi arkadan dolanarak bunu yapmış olabilir mi? Böyle bir görüşmenin yapılması durumunda benim ve avukatımın haberdar olması gerekmez mi? Zira oğlumun mahkemeye gelmediğini biliyorum. İzaha muhtaç yargısal boşluklar var. Başta Aile Bakanlığı olmak üzere kurumlara ait daireler tespit edilsin. Kimin girip çıktığı belli olmayan paravan kontratlı daireler incelemeye alınsın. SHÇEK kurumuna kayıtlı çocuklarla** ilgili bir tahkikatın yapılması şart olmuştur. Zira oğluma çok benzeyen çocuk belli ki birileri tarafından nitelikli iftira düzeneklerinde kullanılan "sahipsiz" bir çocuktu. Bunun üzerini örtmek isteyen TRABZONLULARIN çocuk istismarlarıyla ve paravan dairelerde dönen işlerle bağlantıları açığa çıkartılmalıdır.

(**) Devlet yetiştirme yurtlarındaki sahipsiz çocuk ve gençlerin, cemaatlerin "Kızıl Elma" Turancılık ülküsüyle Türki Cumhuriyetlerden getirdikleri kadınların fuhuş, fuhuşa yer temin etme, kaset/kumpas tezgahları, nitelikli iftira düzenekleri gibi kirli işlerde kullanıldığı zaman zaman basına yansıyan olaylardan gün yüzüne çıkıyor (bknz. "Aleyna Çakır yerli ve milli bir fuhuş çetesinin kurbanı oldu"). 

(*) İSİM+SOYİSİM BENZERLİKLERİYLE kurulan tezgahlarda erken yaşlarda tuzağa düşürdükleri çocukları ilerisi için hazırlıyor olabilirler. Bunlar somut riskler. Zira Emniyet ve Yargıdaki uzantılarıyla çalışan nitelikli iftira ve sahtekarlık çetelerinin neredeyse on yıldır beni zan altında bırakmaya programlı düzenekler orta yerde duruyor! Organize düzeneklerde İSİM+SOYİSİM BENZERLiKLERiNiN banka havaleleri için kullanıldığını mahkeme dosyasına giren nitelikli iftiralardan öğreniyorum. Oğlum ile isim ve soyisim benzerliği olan arkadaşının böyle bir tuzağa çekilmediğini kim söyleyebilir? Ağırlıklı olarak bilgisayar oyunlarıyla ilgili yayınların olduğu Twitch'te gençlerin kara para aklama için kullanıldıkları basına yansıyor.





Bu blogdaki popüler yayınlar

Son 5-6 yıldır elimi attığım her işin altından istisnasız çok pis kokular geliyor

Devletin en kilit kurumlarında Cemaat/hemşerilik/siyasi çıkar grupları

Reşit olmamış gençleri kullanan özel para-militer çeteler