Film yapımcısı gibi çalışan kurgu ekipleri ve taşeron troller

DÜŞÜK SEVİYELİ, DÜŞÜK AHLAKLI DİJİTAL HİLELERDEN VE NİTELİKLİ İFTİRA DÜZENEKLERİNDEN VAZGEÇMİYORLAR

ÇÜNKÜ ALICISI BOL

Paramiliter çetelerin 2011'de başlattığı profesyonel manipulasyonlar, 2015 Kasım'ında derinliği ve kapsamı genişletilmiş olarak otomasyona bağlandı. Sosyalist çevreler, Aleviler ve Kürtler, yani kendi mahallem bu kirli oyunlara dahil edildi. Sekiz yıldır kurumsal destekli itibarsızlaştırma saldırılarının hedefindeyim:Bknz.

YAVUZ HIRSIZLAR

Eski eşim Fatih Kemal Altaylı'nın evliliğimiz boyunca TMSF çatısı aldında kaçak göçek ilişki yaşadığı şimdiki eşi TMSF Yozgat kontenjanından avukat Nagihan Gür Altaylı'nın başlattığı itibarsızlaştırma saldırılarını 2015 Kasım'ından itibaren Kürt ve solcu çevreler devraldı. BKNZ -"Müesses Nizam"dan infaz kararı çıkar, kiralık ayak takımı troller linç eder."  

Not: Hayatımda özel biri varsa bunu saklama gereği duymam. Saklamamı gerektirecek kimseyle de herhangi bir yakınlık kurmaya tenezzül etmem. 2015'te oğlumun babasında kaldığı hafta sonlarında görüştüğüm Savaş'la olan arkadaşlığı saymazsam - ki onu bile kimseden saklamadım boşandığımdan bu yana özel hayatımda kimse olmadı. Çetelerle savaşmaktan buna olanak da kalmadı. Savaş'la da hayatın olağan akışına uymayan tesadüflerle karşılaştığımızı düşünüyorum. Taksim Galata'da Defni Sofuoğlu'nun işlettiği Sntrl-İstanbul kafede çalışıyordu. 2015'te 7-8 ay süren bir arkadaşlığımız oldu. Tek ortak yanımız ikimizin de Kürt olması ve o tarihlerde aynı siyasi partiye oy vermemizdi. Ayrıldıktan sonra facebook sayfasında tuhaf imalarda bulundu. Kendisine ulaşamadığım için arkadaşımın (Hatice) kardeşi - aynı zamanda kardeşim Nesim'in de arkadaşı -  Ayı Sinan'ı arayıp Savaş'ı o paylaşımı kaldırmasını söylemesi için aramasını rica ettim. Nedense aklıma ilk onu aramak geldi. Ancak nasıl olduysa Savaş bu defa facebook sayfasından beni tanımadığını, tehdit ve şantajla bir-iki defa görüştüğü biri olduğumu yazdı. Manipulasyon konusunda uzman olduğu ortadaydı. Aracı yaptığım Sinan'ı da kandırmış görünüyordu. O günden sonra Savaş'ı bir daha ne aradım, ne sordum. Taksim'de takıldığı mekanları ve çevreyi biraz araştırdığımda Savaş'ın beni o insanlara hiç olmadığım biri gibi lanse ettiğini öğrendim.

Organize çeteler birini hedefe koydukları anda o kişinin çevresinden ulaşabilecekleri ya da yerleştirdikleri kişileri nitelikli iftira düzeneklerinde kullanıyorlar. On yıldır kendisini tekrar eden düzeneklerde satın alamayacakları ya da kandırıp ayağını kaydıramayacakları neredeyse tek bir insanın dahi olmadığını defalarca kanıtladılar.

Foto - 7 Haziran 2015 Genel Seçimleri için Taksim'de HDP standında çalışırken Savaş'ın yanına gittiğimde çekiltiğimiz bir selfie. Aynı gün Taylan Kulaçoğlu'nun işlettiği mekana kahve içmeye gitmiştik. Orada beni tanıştırdığı Meltem Servi ve Taylan Kulaçoğlu'nun hal ve tavırları fazlasıyla tuhaftı. Daha önce de çalıştığı Sntrl İstanbul'da buna benzer bir olay yaşamıştım. Savaş'ın da aleyhimdeki manipulasyonlarda görev alan satılmış biri olduğu ortadaydı.







Bu blogdaki popüler yayınlar

Son 5-6 yıldır elimi attığım her işin altından istisnasız çok pis kokular geliyor

Devletin en kilit kurumlarında Cemaat/hemşerilik/siyasi çıkar grupları

Reşit olmamış gençleri kullanan özel para-militer çeteler