Trollenmekle kalmayıp durumu fırsata çevirmeye kalkışan insan örnekleri

Karşılıklı çıkara dayanan bylock türevi iletişim ağlarının şeması, yasa ve ahlak dışı yapılanmalardan nemalanmak için sıraya giren kişilerin kimlik ve adresleri, kimlerle bağlantıda oldukları eninde sonunda ortaya çıkıyor. 

Türkiye gibi muhafazakar bir ülkede bir kadına herkesin içinde "bana adres verdi beni evine çağırdı" iftirasını atan, aynı çirkin iftirayı üç yıl sonra tekrarlayan Naci Demirbilek kumpası orta yerde duruyor.

KİRA GELİRİNİ SABOTE ETMEYE YÖNELİK KUMPAS GİRİŞİMİ VE BELALTI İFTİRA DÜZENEĞİYLE İTİBAR SUİKASI

[22 KASIM 2018'de şahitler önünde yaşanan ve tehdit ve kumpas girişimi üzerine yardım almak için aradığım 155 polis kayıtlarına da geçen olay]

* Naci Demirbilek, "Bu eve kiracı miracı sokturmayacağım. Apartmanın kapısında bekleyeceğim" tehdidiyle izaha muhtaç bir saldırganlık örneği sergilemiştir. 

* Yalnız ve güçsüz gördüğü bir kadına telefonda "Adres ver oraya geliyorum" tehdidinde bulunmuştur. Apartman whatsapp grubunda ise  "bana adres verdi eşimin yanında beni evine çağırdı" iftirasına kalkışmıştır. 

* Saldırı, Anadolu 14.Asliye Ceza mahkemesinde görülen eski eşimle avukat eşinin açtığı "hakaret" gerekçeli dava duruşmasının hemen akabinde geçekleşmiştir. Hakimin gelir kaynağıma ilişkin sorusu üzerine verdiğim bilgiler mahkemeden sızdırılarak kira gelirimi sabote etmesi için Naci Demirbilek görevlendirilmiştir. 

Bundan âlâ paralel yapılanma mı olur?!

Maddi manevi yılgınlık yaratmak ve itibarsızlaştırmak için sosyal ve fiziki çevremizde kendi cemaat/hemşerilik/siyasi çıkar ağlarından insanları kullanıyorlar: Bknz- Cemaat/hemşerilik/siyasi çıkar ağlarında fırsat kollayan insan örnekleri

"Paralel Devlet Newtorkleri"ni kullanarak davalarımın Emniyet/İstihbarat soruşturmalarını manipule ediyorlar. Sadece benim de değil ailemin ve yakınlarımın da etrafına sızarak bizleri hedef alan nitelikli iftira düzeneklerinden maddi manevi kazanç elde ediyorlar. 














Bu blogdaki popüler yayınlar

Son 5-6 yıldır elimi attığım her işin altından istisnasız çok pis kokular geliyor

Devletin en kilit kurumlarında Cemaat/hemşerilik/siyasi çıkar grupları

Reşit olmamış gençleri kullanan özel para-militer çeteler