Beni bilen bilir, bilmeyen de kendisi gibi bilir...

Reuters haber ajansında borsa muhabirliği yaparken bu kadar çalışmıyordum. Her şey ücret karşılığı değildir. Toplumcu gerçekçilik motivasyonuyla hem ODTÜ sosyoloji formasyonumun bana kattıklarını hem de sorgulayıcılığımı destekleyen muhabirlik geçmişimden edindiğim tecrübeyi kullanıyorum. Kendi davalarıma ve haklı mücadeleme odaklanırken insanların olayları algılama biçimlerini gözlemliyorum. Hatalarını telafi etmeye çalışmak yerine yalan ve iftiralarda ısrar edenleri, organize suçlarda bilfiil rolü olan kişi ve adresleri yargıya taşımak mümkündür. Ancak bunu devletin en kilit kurumları yaparsa ortada büyük bir çürüme var demektir. Bknz - "Mahkeme kararlarına yön veren çocuk istismarcısı paramiliter çeteler"



Bu blogdaki popüler yayınlar

Son 5-6 yıldır elimi attığım her işin altından istisnasız çok pis kokular geliyor

Devletin en kilit kurumlarında Cemaat/hemşerilik/siyasi çıkar grupları

Reşit olmamış gençleri kullanan özel para-militer çeteler