Kayıt Olsun - Kimyasal Zehirlenme 112 Acil

Geçenlerde hayatımda ilk defa 112 acil servisi aradım. Salonda uzanmış televizyon seyrederken gözlerim aniden göremez oldu, bütün vücudum uyuştu, zar zor yerimden kalktım, telefonuma ulaştım ancak bu defa da telefon ekranını seçemedim. El yordamıyla büyüteç gözlüğümü buldum ve 112'yi aradım. Konuştuğum sağlık görevlisinin sorduğu sorular üzerine saatler önce amonyaklı cif ile küveti yıkadığımı söyledim. Banyomdan amonyak dışında klora benzeyen tuhaf bir kokunun geldiğini de belirttim. Evi havalandırmamı, yüzümü yıkamamı ve balkona çıkıp temiz hava almamı söyledi. Bunları yapınca biraz düzeldim. Ertesi sabah uyandığımda etkisi geçmişti. 

Sağlık görevlisi bunun kimyasal bir tepkimenin sonucu olabileceğini söyledi ancak tepkime yaratacak başka bir kimyasal kullanmamıştım. Temizliği yapalı da neredeyse 10 saat geçmişti.

Bir süredir uyurken kapalı tuttuğum banyo ve misafir tuvaletinden, özellikle misafir tuvaletinden kimyasal kokular geliyor. Az önce sanırım en yoğun kokuyu aldım. Ben durumu çözemedim. Kayıt olarak dursun burada. bknz

Yaşanan tuhaflıklar ve buraya yazmadığım daha başka dikkat çeken durumlar var.






Bu blogdaki popüler yayınlar

Son 5-6 yıldır elimi attığım her işin altından istisnasız çok pis kokular geliyor

Devletin en kilit kurumlarında Cemaat/hemşerilik/siyasi çıkar grupları

Reşit olmamış gençleri kullanan özel para-militer çeteler